نمونه متن تبلیغ بلبرینگ

خلاصه
1400/09/30

در این مقاله می خواهیم چندین نمونه تبلیغ جهت «بلبرینگ» را مثال بزنیم تا از آنها بتوانید استفاده لازم را داشته باشید. از این نمونه متن تبلیغات بلبرینگ می توانید در سایت های ثبت



نمونه متن تبلیغ بلبرینگ
در این مقاله می خواهیم چندین نمونه تبلیغ  جهت «بلبرینگ» را مثال بزنیم تا از آنها بتوانید استفاده لازم را داشته باشید. از این نمونه متن تبلیغات بلبرینگ می توانید در سایت های ثبت آگهی بلبرینگ و سایر سایت هایی که می توانیم در آن ها تبلیغات بلبرینگ را درج کنید استفاده کنید همچنین شما می توانید از این نمونه متن تبلیغات بلبرینگ در پیج های شبکه های اجتماعی مانند پیج های اینستاگرام کانالهای پیام رسان مانند کانال های تلگرام و واتساپ با کمی تغییر استفاده کنید.

همچنین در پایان این مقاله به شما چندین سایت تبلیغات بلبرینگ و سایت هایی که می توانید به صورت تخصصی درون آنها انواع تبلیغات بلبرینگ را درج کنید معرفی می کنیم.

نمونه تبلیغ بلبرینگ
مثال یک:
فروشگاه بلبرینگ ...
مرکز واردات و پخش بلبرینگ و رولبرینگ با قیمت کف بازار. جهت سفارش با ما در تماس باشید. تلفن: ....


مثال دو:
فروش عمده بلبرینگ
فروش عمده انواع بلبرینگ همراه با یک سال ضمانت با قیمت مناسب و شرایط عالی فوری و در کمترین زمان ممکن تلفن سفارش ...


مثال سه:
مرکز لنت تسمه بلبرینگ دیسک و صفحه
مرکز تخصصی فروش لنت ترمز ماشین های داخلی و خارجی تسمه بلبرینگ دیسک و صفحه و غیره با چندین سال سابقه کار. تلفن سفارش بلبرینگ ...


مثال چهار:
فروش بلبرینگ صنعتی و ماشینی
تهیه و توزیع انواع بلبرینگ صنعتی و ماشین,چین،هند ،ژاپن ،سوئد،المان با قیمت رقابتی در تهران و شهرستان ها. جهت سفارش عمده و خرده با تلفن ... تماس حاصل فرمایید. تلفن: ...

مثال پنج:
مرکز پخش و فروش عمده کاسه نمد و بلبرینگ
پخش عمده انواع کاسه نمد و بلبرینگ صنعتی وماشینی لا بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ارسال به سراسر کشور. تلفن سفارش ...



مثال شش:
وارد کننده بلبرینگ ماشین آلات راهسازی
واردات انواع بلبرینگ های ماشین آلات راهسازی،صنعتی،کارخانجات و غیره در برندهای مختلف از جمله  SKF FAG NACH koyo ارسال به سراسر کشور. تلفن ...

مثال هفت:
عمده فروشی بلبرینگ
جهت سفارش انواع بلبرینگ از عمده فروشی بلبرینگ با قیمت مناسب و رقابتی با ما در تماس باشید. ارسال به سراسر کشور. تلفن....

مثال هشت:
فروش انواع بلبرینگ صنعتی و خودرو
فروش انواع بلبرینگ صنعتی و خودرو بصورت مستقیم و بدون واسطه در کمترین زمان ممکن. تلفن سفارشات ...

مثال نه:
مرکز پخش بلبرینگ
جهت سفارش فوری بلبرینگ و انواع یاتاقان تسمه و سایر محصولات مشابه با ما در تماس باشید. جهت سفارش با شماره ... در تماس باشید.

مثال ده:
فروش بلبرینگ پراید زانتیا نیسان سمند و غیره
جهت سفارش فوری و خرید بلبرینگ پراید زانتیا نیسان سمند  و سایر اتومبیل ها با ما در تماس باشید. جهت سفارش با شماره ... در تماس باشید.



معرفی سایت ثبت تبلیغ بلبرینگ
همانطور که در بالا گفتیم در این قسمت می خواهیم چندین سایت را جهت ثبت آگهی بلبرینگ به شما معرفی کنیم این سایت ها عبارتند از:


یک: سایت بلبرینگ یاب
سایت بلبرینگ یاب به نشانی www.BallbearingYab.ir یک سایت خیلی خوب جهت ثبت آگهی بلبرینگ می باشد در این سایت می توانید آگهی های تبلیغاتی خود را به آسانی ثبت کنید و درآمد خود را افزایش دهید. برای شروع کار و ثبت آگهی  بلبرینگ از منوی بالای همین سایت روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید و سپس ادامه مراحل را ثبت نمایید. این سایت، یک سامانه تبلیغات تخصصی و خرید و فروش انواع محصولات بلبرینگ، رولبرینگ،یاتاقان،تسمه،گریس و سایر محصولات مشابه می باد.


دیگر سایت های درج تبلیغات بلبرینگ
از سایت های دیگر که می توانید درون آنها انواع تبلیغات بلبرینگ را رایگان ثبت کنید می توان به سایت نت موج نیازمندی های آنلاین به نشانی NetMoj.ir، سایت موج آگهی به نشانی MojAgahi.ir، سایت آبشار آگهی به نشانی AbsharAgahi.ir، سایت آسمان تبلیغ به نشانی AsemanTabligh.ir، سایت نت پسند به نشانی NetPasand.ir و غیره اشاره نمود.


این مطالب برای چه کسانی مناسب است؟
این مطلب برای افرادی مناسب است که به دنبال نمونه متن تبلیغ بلبرینگ، نمونه آگهی تبلیغاتی بلبرینگ، نمونه تبلیغ بلبرینگ، متن آگهی بلبرینگ، متن تبلیغات اینترنتی بلبرینگ، نمونه متن استوری بلبرینگ برای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی، نمونه تبلیغات بلبرینگ، تبلیغ برای بلبرینگ، تبلیغ برای بلبرینگ و غیره می گردند. همچنین برای افرادی مناسب است که به دنبال سایت تبلیغات تخصصی بلبرینگ و غیره می باشند.

بهترین فروشگاه های ابزارآلات و یراق آلات به ترتیب ستاره در سایت بلبرینگ یاب
فروشگاه
فروش زنجیر صنعتی بلبرینگ
تهران
09109474921
فروشگاه
بلبرینگ کش و درآر تاپکس مدل 12PCS مجموعه 12 عددی
تبریز
09928050745
بازرگانی
بازرگانی استار بلبرینگ رشیدی
تهران
09125760553
فروشگاه
فروشگاه نجیبی
تهران
09127945918
فروشگاه
فروشگاه سورنا قطعه ایرانیان
تهران
09120477520
فروشگاه
فروشگاه بلبرينگ انصاری
تهران
09121796198


اگر شما هم به کار خرید و فروش بلبرینگ،،رولبرینگ،اورینگ،تسمه،یاتاقان،کاسه نمد و غیره مشغول هستید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «بلبرینگ یاب» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.



سایر مطالب آموزشی سایت بلبرینگ یاب :